منتدى دقات قلب
قم بتسجيل يابعدي
منتدى دقات قلب
قم بتسجيل يابعدي
منتدى دقات قلب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

&&اهلا وسهلا &&

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

ماسك قنبلة من أول مرة راح تنصدمي بروعته

كاتب الموضوعرسالة
روح التفاؤل

روح التفاؤل

ماسك قنبلة من أول مرة راح تنصدمي بروعته Empty
مُساهمةموضوع: ماسك قنبلة من أول مرة راح تنصدمي بروعته   ماسك قنبلة من أول مرة راح تنصدمي بروعته I_icon_minitimeالسبت يونيو 05, 2010 12:56 am

عندى ليكم ماسك من اول مرة والله العظيم ستصدمون من النتيجة المهم ندخل فى الموضوع تجيبوا
3قشور موز
بطاطة مسلوقة بقشرها
ونص حامضة بقشرها
وكاس حليب

وتضربوا الكل فى الخلاط على فكرة الكمية كافية اسبوع كيتكون عندك سائل بنى و هو القنبلة المهم هتجيبى شوية منة تدعكى بيه وجهك او اى منطقة فى جسمك بغيتيها تبياض لمدة 3 دقايق و من بعد اعمليه ماسك لمدة نص ساعة واشطفي و النتيجة تحفة وربي شاهد على كلامى لان الموز فية كمية حديد تتركز فى القشرة كتفتح وتمنع التجاعيد البطاطس معروفة بانها كتفتح البشرة ومنطقة تحت العين المهم الباقى من الماسك حطية في الثلاجة ممكن تستخدمية لاى منطقة فى الجسم اى منطقة فيها غمقان فاهمين المهم تدعكى 3 دقايق وتحطية نص ساعة ماسك وادعولى واى سؤال انا موجودة

نسيت مقلت ليكم هاد الماسك ممكن تستعملوه يوميا ،حيت مصنوع من مواد طبيعية ولن يضركم،نتمنى لجرباتو ترد علي لخبار،انا بعدا عجبني بزافوهادي المرة الثانية باش كنديرو بديتو من البارح.

منقول
وللإفادة أنا جربتوا ودخلت لأخبركم

ماسك قنبلة من أول مرة راح تنصدمي بروعته
صفحة 1 من اصل 1